نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

معرفی امکانات سامانه پژوهشی گلستان

در راستای ارائه اطلاعات مرتبط با خدمات تحقیقاتی، بررسی سوابق پژوهشی اساتید ، ارائه کارنامه پژوهشی دانشگاه و همچنین ارائه خدمات پژوهشی به اساتید برای کسب امتیاز در آیین نامه های ارتقاء ، اعتبار پژوهشی (grant)، فرصت مطالعاتی و سایر موارد مشابه ، لازم است این گونه اطلاعات به نحو شایسته و طبقه بندی شده آماده و در هر لحظه قابل استخراج و استناد باشد. به همین منظور سیستم پژوهشی گلستان جهت جمع آوری و ارائه سوابق مذکور تهیه شده است

مدیریت قوانین و ساختار پژوهشی

  • قابلیت تعریف مجله - نمایه ها و رده موضوعات مجلات معتبر علمی
  • تعریف انواع آیین نامه های پژوهشی (گرنت، ارتقاء، ترفیع، پژوهشگر برتر، تشویقی مقالات و ...)
  • تعریف ثبت مجله جدید توسط استاد
  • تعریف انواع همایش به همراه جزئیات مختلف
  • تعریف انواع مراکز و گروه های پژوهشی
  • بروزرسانی ضرایب موضوعات نمایه ها
مدیریت گردآوری اطلاعات پژوهشی
  • ثبت اینترنتی انواع فعالیت های پژوهشی توسط کاربر
  • ثبت همکاران به همراه جزئیات مختلف
  • ارسال تصویر مستندات مربوط به فعالیت پژوهشی
  • ثبت انواع طرح پژوهشی - مراحل تصویب شده طرح به همراه جزئیات مختلف - هزینه های طرح پژوهشی با جزئیات مختلف
  • ثبت انواع تالیفات  -  انواع نقد و ویرایش
  • ثبت انواع اختراع، ابداع و آثارهنری
  • ثبت انواع موافقت نامه های پژوهشی
  • ثبت فرصت های مطالعاتی استاد
  • ثبت میزان ارجاعات به مقالات استاد
  • ثبت سوابق آشنایی با زبان های خارجی
  • ارائه کارنامه پژوهشی استاد (CV)
  • مشاهده و چاپ گزارشات لیستی و آماری متنوع به تفکیک موضوع فعالیت
محاسبه امتیاز آیین نامه ها
  • تعریف بندهای آیین نامه به همراه جزئیات لازم (موضوع، ماده، بند و ...)
  • جلوگیری از انتخاب فعالیت هایی که ویژگی های مورد نیاز امتیاز حوزه پژوهشی را ندارند (خارج از تاریخ، استفاده شده قبلی و ...)
  • ثبت امتیاز پست های اجرایی اساتید                                                                    
  • تنظیم نحوه سهمیه بندی امتیاز همکاران فعالیت پژوهشی
  • تنظیم و محاسبه اتوماتیک مبالغ ریالی آیین نامه ها (گرنت، پاداش مقالات و ...) بر اساس پارامترهای مختلف
  • ثبت مبلغ تشویقی فعالیت ها به همراه جزئیات لازم
  • ثبت جزئیات دریافت پایه