669

با حضور معاون و مدیر پژوهشی دانشگاه، از زحمات کارشناس پژوهشی دانشکده پردیس کشاورزی تجلیل شد

در مراسمی که ساعت 9 صبح دوشنبه 26 مهر 1400 در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی برگزار شد، از زحمات سرکار خانم میترا اسماعیلی کارشناس پژوهشی دانشکده پردیس کشاورزی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده­ اند،  تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور آقای دکتر فرزاد ویسی معاون پژوهشی دانشگاه و آقای دکتر کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی برگزار شد، علاوه بر مدیران حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، آقای دکتر علی بهشتی آل آقا، ریاست دانشکده پردیس کشاورزی ، آقای دکتر بهمن فرهادی معاون پژوهشی دانشکده آقای دکتر سعید عباسی،  معاون آموزشی دانشکده و همچنین کارشناسان حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم دکتر چقامیرزا مدیر امور پژوهشی در سخنانی سرکار خانم اسماعیلی را یکی از کارشناسان توانمند و زحمتکش دانشگاه نامیدند و اظهار داشتند خانم اسماعیلی در طول خدمت خود در هرجایی که حضور داشته اند منشا خدمات ارزنده برای دانشگاه بوده ­اند و همواره به نیکی از ایشان یاد می شود.

سپس دکتر ویسی معاون پژوهشی دانشگاه نیز در سخنانی با تجلیل از زحمات سرکار خانم اسماعیلی برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

دکتر بهشتی آل آقا ریاست دانشکده پردیس کشاورزی با تجلیل از زحمات ارزنده سرکار خانم اسماعیلی، ایشان را کارمندی نمونه و وظیفه شناس دانستند و اپس از این  فقدان ایشان در دانشکده پردیس کشاورزی احساس خواهد شد.

سرکار خانم اسماعیلی نیز در سخنانی از معاون و مدیر پژوهشی دانشگاه جهت برگزرای این مراسم تقدیر و تشکر کردند.

در پایان نیز هدایایی به رسم یابود به سرکار خانم اسماعیلی اعطا شد.

حاضران در مراسم در پایان در مقابل سردر معاونت پژوهش و فناوری  دانشگاه، عکسی به یادگار انداختند.


شناسه : 1469547