«کمپین صنعت و دانشگاه» در مراسمی با حضور جمعی از اساتید، صنعتگران، صاحبان کسب وکار و ایده و دانشجویان، در دانشگاه رازی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طی مراسمی با حضور جمعی از اساتید، صنعتگران، صاحبان کسب وکار، ایده‌پردازان و دانشجویان، در مورخ 21 دی ماه 1400، در مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، «کمپین صنعت و دانشگاه» راه‌اندازی شد.

بر اساس اعلام مدیر مرکز استارتاپ دانشگاه رازی؛ جلسات هفتگی منظم با هدف بحث و تبادل نظر میان ایده‌پردازان با صنعتگران و صاحبان کسب و کار در این مرکز برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

دکتر مهدی طلایی هدف از راه‌اندازی «کمپین صنعت و دانشگاه» را استفاده از تجربیات اساتید و ایده‌پردازی‌های سازنده توسط دانشجویان در راستای کمک به رفع مسائل بخش صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد: این کمپین راهگشای تقویت کارآفرینی و ارتباط مؤثر بین صنعت و دانشگاه باشد.

وی برقراری ارتباط میان ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران، حمایت از مراکز رشد، گسترش جلسات هم‌اندیشی، گفتگو و تبادل نظر در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و تجاری برای کمک به بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال استان را از اهداف دیگر عنوان کرد: مرکز استارتاپ دانشگاه رازی پذیرای ایده‌پردازان در حوزه‌های مختلف است.

آخرین اخبار