930

کارگاه و سمینار تخصصی عکاسی و پست پروداکشن

به همت انجمن علمی معماری دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی و با دعوت از بهمن رئوفی (عضو رسمی انجمن جهانی کاربران فتوشاپ NAAP و عضو رسمی ADOBE PRODUCTION )کارگاه و سمینار تخصصی عکاسی با بحث در خصوص محور های : عکاسی در معماری – پست پروداکشن – دنیای EDIT تصویر و مدیر رنگ درعکاسی شروع به کار کرد.

در ابتدای جلسه پروفسور محسن حیاتی رئیس دانشکده فنی ضمن عرض خوشامد به مهمان ویژه و سایر شرکت کنندگان و تبریک اعیاد شعبانیه، به تاریخ تاسیس و تعداد دانشجو و مقاطع تحصیلی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه را معرفی نموده و با برشمردن افتخارات انجمن علمی معماری افزود :

انجمن علمی معماری یکی از انجمن های فعال دانشگاه است و شمه ای از افتخارات این انجمن علمی به شرح زیر می باشد:

·کسب مقام اول در جشنواره ملی حرکت در دوسال پیاپی(93 – 94 )

·قرار گرفتن انجمن علمی معماری در زمره انجمن های برتر کشور به مدت چهار سال متوالی

·انتخاب دانشجوی گروه معماری(آقای بلادی) به عنوان دبیر اتحادیه معماری و شهرسازی

رشته معماری از سال 77 با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی آغاز به کار نمود و سپس در سال 82 با پذیرش در مقطع کارشناسی و پس از آن در سال 94با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به روند موفقیت آمیز خود سرعت بخشید .

وی خاطر نشان کرد : با تحرک و روند رو به جلویی که از همکاران در گروه معماری مشاهده می شود در آینده ای نه چندان دور شاهد پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و توسعه کمی و کیفی این گروه خواهیم بود.

رئیس دانشکده فنی مهندسی در خصوص اهمیت موضوع کارگاه اظهار داشت : معماری با دوام ترین و نامیرا ترین بیان از فرهنگ است و  مثل دقیقه، ساعت و سال شاخصی از زمان است و هنر عکاسی به تصویر کشیدن زیبایی هنر معماری است.

در ادامه دکتر عباس مهروان مدیر گروه معماری ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از آقای بهمن رئوفی مدرس کارگاه مذکور دعوت به عمل آورد.


شناسه : 1029526