275

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی هفته پژوهش و فناوری با حضور مدیران و کارشناسان حوزه معاونت پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی و بنا بر اعلام معاونت پژوهش و فناوری، نخستین جلسه هماهنگی هفته پژوهش و فناوری با حضور مدیران و کارشناسان حوزه معاونت پژوهش و فناوری در تاریخ سه ­شنبه 30 شهریور 1400 در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر کیانوش چقامیرزا مدیر امور پژوهشی در سخنانی اظهار داشتند هرسال حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به عنوان دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری استان وظیفه برگزاری برنامه­ ها و مراسم هفته پژوهش را برعهده دارد و در این راستا هماهنگی با مدیران و کارشناسان محترم حوزه جهت اجرای بهتر این مراسم ضروری است.

دکتر چقامیرزا در ادامه با اشاره به اینکه اگرچه وزارت علوم هنوز تاریخ دقیق برگزاری مراسم هفته پژوهش را اعلام نکرده ولی دانشگاه رازی به عنوان مسئول دبیرخانه، مکاتباتی با استانداری در این خصوص انجام داده و به زودی جلسه مشترک با استانداری جهت انجام هماهنگی­های مورد نیاز صورت خواهد گرفت.

مدیر امور پژوهشی در ادامه اظهار داشتند سال گذشته اقدام مثبتی در خصوص تشکیل نمایشگاه دائمی هفته پژوهش در ساختمان آزمایشگاه مرکزی صورت گرفت و در هفته پژوهش امسال علاوه بر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه، معرفی پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه و استان، برگزاری تورهای مجازی به منظور معرفی مراکز صنعتی و پژوهشی استان ، تهیه تندیس و هدایا برای پژوهشگران و منتخبین برتر، برگزاری کارگاههای آموزشی، معرفی طرح های پژوهشی برتر و.. را خواهیم داشت.

دکتر چقامیرزا برگزاری مراسم استانی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان را از جمله مهمترین برنامه­ های هفته پژوهش دانسته و برگزاری شایسته این مراسم را از جمله وظایف مهم حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در هفته پژوهش دانستند.

در ادامه مدیران و کارشناسان حوزه پژوهشی به بیان نظرات و دیدگاه­های خود در خصوص برنامه­ ها و اقداماتی که می بایست در هفته پژوهش صورت گیرد پرداخته و در خصوص نحوه برگزاری مراسم بحث و تبادل نظر شد.


شناسه : 1469714