569
از سوی دبیرخانه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری صورت گرفت

ابلاغ شیوه نامه انتخاب پژوهشگران برگزیده از بین کارشناسان دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و واحدهای پژوهشی و حوزه‌های علمیه و سایر دستگاه های اجرایی

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی به عنوان دبیرخانه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان، طی نامه ای به روسای محترم ادارات و دستگاه های اجرایی  ، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و حوزه های علمیه استان ، شیوه ­نامه انتخاب پژوهشگران برگزیده از بین کارشناسان دانشگاه­ها، مراکز آموزش عالی و واحدهای پژوهشی و حوزه‌های علمیه و سایر دستگاه­های اجرایی را ابلاغ نموده است. لازم به ذکر است این شیوه نامه مصوب کمیته علمی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان است.

 

در این نامه  عنوان شده : "خواهشمند است مقرر فرمایید تا با رعایت مفاد شیوه ­نامه مذکور، پژوهشگر(ان) برتر واجد شرایط لازم آن سازمان/دستگاه را تعیین و به همراه کاربرگ پیوست، مستندات پژوهشی و احکام کارگزینی حداکثر تا تاریخ اول آبان­ماه 1400 به دبیرخانه ستاد (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی) معرفی نمایند. ضروری است مشخصات افراد پیشنهادی با امضای رئیس یا معاون پژوهش و فناوری موسسه/دستگاه به دبیرخانه ستاد ارسال گردد. یادآور می‌شود کمیته علمی از بررسی پرونده­ های ناقص و نیز ارسال شده پس از تاریخ مذکور معذور است و از معرفی افراد، بیشتر از سقف تعیین شده خودداری شود."

 شیوه نامه انتخاب پژوهشگران برگزیده دستگاههای اجرایی استان کرمانشاه - سال 1400

کاربرگ امتیاز فعالیت های پژوهشی و فناوری برای انتخاب پژوهشگر برگزیده دستگاه های اجرایی (1400)

 

 

 

 


شناسه : 1469623