546
از سوی دبیرخانه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری صورت گرفت

ابلاغ شیوه نامه انتخاب پژوهشگران برگزیده اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی, واحدهای پژوهشی و حوزه های علمیه استان کرمانشاه

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی به عنوان دبیرخانه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، طی نامه ای به دانشگاه ها, مراکز آموزش عالی، واحدهای پژوهشی و حوزه های علمیه استان ، شیوه نامه انتخاب پژوهشگران برگزیده اعضای هیات علمی دانشگاه ها, مراکز علمی ، واحدهای پژوهشی و حوزه های علمی استان را ابلاغ نموده است. لازم به ذکر است این شیوه نامه مصوب کمیته علمی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان مورخ 1400/7/10 است. 

در این نامه از روسای محترم این مراکز خواسته شده  تا با رعایت مفاد شیوه ­نامه مذکور، پژوهشگر(ان) برگزیده واجد شرایط لازم آن دانشگاه/موسسه را تعیین و به همراه کاربرگ پیوست، مستندات پژوهشی و احکام کارگزینی حداکثر تا تاریخ اول آبان­ماه 1400 به دبیرخانه ستاد (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی) معرفی نمایند. ضروری است مشخصات افراد پیشنهادی با امضای رئیس یا معاون پژوهش و فناوری موسسه/مرکز به دبیرخانه ستاد ارسال گردد. یادآور می‌شود کمیته علمی از بررسی پرونده­ های ناقص و نیز ارسال شده پس از تاریخ مذکور معذور است و از معرفی افراد، بیشتر از سقف تعیین شده خودداری شود.

 

شناسه : 1469638