در روز دوشنبه 12 تیر 1402 دکتر معصومه حسنی خونسار ، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی بازدید کرد.

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری، دکتر محمود مرادی رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه رازی روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در دیدار با دکتر معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی گفت: ۱۵۳ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه رازی موجود است و تمام خدمات کتابخانه‌های دانشکده‌های زیر مجموعه دانشگاه رازی، در کتابخانه مرکزی انجام می‌شود.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی با بیان اینکه این کتابخانه مجهز به بخش کرمانشاه‌شناسی است اظهار داشت محققین و علاقمندانی که از طرف اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان معرفی شوند می‌توانند بدون هزینه از امکانات این کتابخانه استفاده کنند. همچنین تعداد ۲ هزار نسخه کتاب در بخش کرمانشاه‌شناسی کتابخانه وجود دارد.

دکترمرادی بیان کرد: کتابخانه دانشگاه رازی با 6هزار و 500 متر مربع زیربنا در ۳ طبقه است که  برای همه رشته‌های تحصیلی دانشجویان منابع دارد و خدمات ارائه می‌دهد.

وی یادآور شد: هدف اصلی کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه کمک به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در دانشگاه از طریق تامین منابع اطلاعاتی چاپی و الکترونیکی لازم و فراهم کردن محیطی مناسب برای استفاده از این منابع در راستای آموزش و پژوهش در کوتاه‌ترین زمان و مفیدترین شرایط است.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز اضافه کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کتابخانه دانشگاه رازی و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانیم خدمات ارزشمندی به مخاطبین و اعضای کتابخانه ارائه دهیم.

معصومه حسنی خونسار افزود: کتابخانه‌های عمومی به پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده‌اند و در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌کنند و بیش از ۶ هزار برنامه فرهنگی ترویجی در سال گذشته برگزار کردیم.

وی ادامه داد: کتابخانه‌‌های دانشگاه رازی مجموعه‌ای از منابع گوناگون در زمینه‌های مختلف تمام علوم و فنون را در بر می‌گیرد.

آخرین اخبار