برگزاری اولین جلسه کمیته علم سنجی دانشگاه - معاونت پژوهشی و فناوری

673

برگزاری اولین جلسه کمیته علم سنجی دانشگاه

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، اولین جلسه کمیته علم سنجی دانشگاه، ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در سالن جلسات معاونت پژوهش و فناوری برگزارشد.

در ابتدای جلسه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن خیرمقدم به حضار و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در سخنانی به نظام‌های رتبه‌بندی داخلی و بین‌المللی و جایگاه دانشگاه رازی در این نظام‌ها و ضرورت ارزیابی همه جانبه از عملکرد دانشگاه در حوزه­‌های مختلف اشاره کرد و تشکیل کمیته علم سنجی را گامی موثر در جهت­‌دهی به فعالیت­‌های پژوهشی دانشگاه دانست.

 

 

دکتر ویسی کمیته علم سنجی را بازوی توانمند دانشگاه رازی در سیاست‌گذاری برشمرد و اظهار داشت: با شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌توانیم امکانات و منابع محدود خود را به بهترین نحو جهت­‌دهی کنیم.

در ادامه مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی در سخنانی با معرفی بیشتر اعضای کمیته اظهار داشت: در کمیته علم سنجی دانشگاه از افراد دارای سوابق و تجارب مدیریتی و پژوهشی در دانشگاه و همچنین از تعدادی از اساتید علم اطلاعات و دانش‌­شناسی دانشگاه دعوت شده است.

 

 

دکتر چقامیرزا ابراز امیدواری کرد: کمیته علم سنجی بتواند دانشگاه را در تصمیم­‌گیری­‌ها و سیاست‌گذاری­‌های کلان یاری دهد.

در ادامه، اعضای جلسه به ارائه دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند و در پایان با نظرخواهی از اعضا، موضوعات جلسه آینده مشخص شد.

 

 

شایان ذکر است؛ اعضای کمیته علم سنجی دانشگاه رازی را دکتر ویسی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر چقامیرزا مدیر امور پژوهشی، دکتر جلالی هنرمند و دکتر جوشقانی معاونان پژوهشی سابق دانشگاه، دکتر کرمی رئیس هیات ممیزه، دکتر کفیل‌­زاده از اساتید با سابقه و مدیر گروه علوم دامی، دکتر سالمیان مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر حیدری و دکتر رحیمی از اساتید گروه علم اطلاعات و دانش­شناسی  و دکتر احمدی رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه تشکیل می‌­دهند.

 

شناسه : 1028202