جایزه ملی آبادیران (آبادینو) گام دیگری در راستای حمایت از محصولات و خدمات دانش بنیانی است که از طریق رفع نیازمندی ها، مسائل و چالش های مناطق کمتر برخوردار کشور، به آبادانی و پیشرفت این مناطق کمک می‌­نمایند.

جایزه ملی آبادیران (آبادینو)، با هدف شناسایی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه، به دنبال شناسایی فعال‌ترین و مؤثرترین بازیگران این عرصه در بخش های مختلف دانشگاهی، شرکت‌­ها، گروه های مردمی و مسئولیت اجتماعی است.

برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طراحی شده است. این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است. در برنامه ملی آبادیران همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران همچون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و ... به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق محروم با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فایل راهنمای جایزه آبادینو را مطالعه و جهت شرکت در فراخوان از قسمت ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین در صورت هرگونه سوال یا ابهام با شماره ۰۹۱۲۸۷۹۷۸۹۹ و ۸۳۵۳۲۴۰۸-۰۲۱، آقای اکبری دبیر کمیته اجرائی جایزه تماس حاصل نمایید.

آخرین اخبار