535

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در رشته زیست شناسی دانشگاه رازی

دوره پسا­دکتری با هدف کسب تخصص، افزایش دانش و توانمندی در انجام پژوهش برگزار می­گردد. هر دانشگاه و موسسه تحقیقاتی نظر به ظرفیت علمی خود و امکانات و تجهیزات پژوهشی در راستای افزایش تحقیقات و فعالیت­های پژوهشی و نیز تولید علم و محتوای دانش محور، اقدام به تربیت پژوهشگران حرفه­ای می­نماید که با حمایت و راهنمایی اساتید برجسته در حوزه­های مختلف انجام می­گیرد.

در این راستا دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری در رشته زیست شناسی می­باشند، پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی در گفتگویی با روابط عمومی این دانشگاه با بیان اینکه دوره تحقیقاتی پسادکتری یا پست دکتری یا فوق دکتری به دوره‌ای از تحقیقات آکادمیک گفته می‌شود که محققان بعد از به پایان رساندن تحصیلات و کسب مدرک دکتری یا اعلی درجه علمی (مدرک نهایی) سپری می‌کنند، افزود متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه  نسبت به ارائه درخواست و ثبت نام اقدام نمایند.

دکتر کیانوش چقامیرزا افزود: دوره پسادکتری از تیرماه 1400 آغاز می­گردد و تا پایان خردادماه ۱۴۰1 ادامه خواهد یافت و در صورت نیاز با صلاحدید استاد میزبان و معاونت پژوهش و فناوری، تمدید خواهد شد.

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر 5 سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir   در دسترس می­باشد.

مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از یکم خردادماه سال­جاری آغاز و تا بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت.

 


شناسه : 1470203