دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری می­ باشند، پژوهشگر می‌پذیرد.

پذیرش پژوهشگر پسادکتری چشم اندازی­ ست بر آموزش و پرورش آینده ­نگر دانشگاه ­ها و موسسات آموزش عالی با سرمایه­ گذاری بر توان علمی نیروهای جوان و مستعد به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص و کارآمدی هستند که در آینده به عنوان بازویی قدرتمند در خدمت تحقق اهداف این مراکز برخواهند آمد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در گفتگو با روابط عمومی اظهار داشت: دانشگاه رازی در راستای اهداف و برنامه­ های علمی خود  و به منظور تربیت نسل جدید پژوهشگر و نیز ایجاد ارتباط و تعامل بین جوانان و اساتید مجرب برای چندمین دوره متوالی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری می­ نماید.

متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه  نسبت به ارائه درخواست و ثبت­ نام اقدام نمایند.

دکتر مصطفی مصطفایی اعلام کرد: شروع دوره پسادکتری از بهمن ماه سال 1402 می­ باشد که تا پایان دی ماه سال 1403 ادامه خواهد یافت .

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر 5 سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در سامانه جذب دانشگاه رازی به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir   در دسترس می­ باشد. متقاضیان این دوره همچنین اطلاعات تکمیلی را می توانید در فایل پیوست زیرمشاهده نمایند.

فایل پیوست پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه رازی- بهمن 1402

مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از  روز دو­شنبه 11 دی ماه سال­ جاری آغاز و تا پایان روز جمعه بیست و دوم بهمن ­ماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار